Ønsker du hjelp av en ergoterapeut? Ta kontakt med Ergohjelp
Ta kontakt via telefon eller e-post for en gratis og uforpliktende samtale.
Ofte stilte spørsmål
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om Ergohjelp sine tjenester.
Ta kontakt via telefon eller e-post for en gratis og uforpliktende samtale.
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om Ergohjelp sine tjenester.
Private ergoterapitjenester gir deg raskere tilgang til hjelp og personlig oppfølging. Du får løsninger og hjelpemiddel som er tilpasset akkurat dine behov, og dersom situasjonen endrer seg er det enkelt å be om en ny vurdering fra ergoterapeuten. Du slipper lange ventetider og får hjelp når det passer deg best.
Du kan bestille en konsultasjon ved å ringe oss på 988 00 669 eller sende en e-post til post@ergohjelp.no. Vi tilbyr en gratis og uforpliktende samtale for å avklare dine behov.
Nei, du trenger ingen henvisning for å bruke våre private ergoterapitjenester. Ta direkte kontakt med oss, så finner vi en løsning sammen.
Vi tilbyr telefonsamtaler og e-post for avklaring av dine behov, helt uten kostnad. Ønsker du hjelp utover dette, betaler du kr 850,- per time. Se vår prisliste for detaljer.
Vi godtar betaling via Vipps, bankoverføring eller faktura. Velg det som passer deg best.
Ja, vi kan være med deg gjennom hele hjelpemiddelprosessen. Sammen finner vi frem til hvilke hjelpemiddel som vil være nyttige for deg i din hverdag, enten du har behov for tilrettelegging hjemme eller på jobb. Vi fyller ut aktuelle tilleggsskjema og skriver selve hjelpemiddelsøknaden for deg, og når hjelpemiddelet er utlevert sørger vi for å gi deg nødvendig opplæring.
Vi ønsker å kunne tilby konsultasjoner over hele landet, også til deg som bor i områder uten enkel tilgang på ergoterapeut. Ta kontakt med oss, så ser vi på mulighetene for å få til en snarlig konsultasjon. Vi er her for å hjelpe deg!
Ja, vi tilbyr fleksible åpningstider for å imøtekomme dine behov.
En konsultasjon inkluderer som oftest kartlegging, veiledning og enkel tilrettelegging. Det kan også være at vi går «rett på» utfylling av hjelpemiddelsøknad til NAV, eller vi hjelper til med utfylling av andre søknader som for eksempel TT-kort eller parkeringstillatelse. Vi bruker tiden på det du ønsker hjelp til.